در عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید مجموعه ای از زیباترین عکس نوشته مفهومی را همراه با متن مشاهده کنید و …

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

با همه لحظه خوش آواییم
در به در کوچه ی تنهاییم
ای دو سه تا کوچه ز ما دورتر
نغمه ی تو از همه پر شور تر
کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی
کاش که همسایه ی ما می شدی
مایه ی آسایه ی ما می شدی
هر که به دیدار تو نایل شود
یک شبه حلال مسائل شود
دوش مرا حال خوشی دست داد
سینه ی ما را عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
نام تو آرامه ی جان من است
نامه ی تو خط اوان من است

عکس نوشته غم و غصه

دفتر نقاشی خدا همیشه زیباست؛
اما فصل پاییز را برای دل خودت، آرام تر برگ بزن؛
و تمامی رنگ ها را به خاطر بسپار؛
که عشق لابلای همین رنگهای زیباست …

عکس نوشته به خدا اعتماد کن

تو را چه کار است به لختــی زنها…؟
فرشته ها بی حجابند !

برای پاک بودن . . .
هیچ نیازی به پوشاندن نیست !

حجب و حیا ذاتی ست . . .

و خوشا بودن با آنان که…
ذاتشان پـــاک است

“دکتر علی شریعتی”

عکس نوشته باور شما کوه را جابجا میکند

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

بیشتر از هرکسی
خودت را دوست داشته باش!
جوری که هر کجا نشسته ای
هر جا که می روی
در هر کاری که میکنی
“خــــــــودت ” حضور داشته باشد ،
یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد
اما خالــــــی از تکبــــر ،
حسادت ،
ریــــــا
باور کن تا عاشق خودت نباشی
عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی
و هیچ کس هم ..(!)… عاشقت نمیشود !

عکس نوشته خدای بزرگ

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

گاه می اندیشم …
چندان مهم نیست اگر ،
هیچ از دنیا نداشته باشم !
همین مرا بس …
که کوچه ای داشته باشم و باران
و انسان هایی در زندگیم باشند ،
که زلال تر از باران هستند …

(احمد شاملو)

عکس نوشته محبت زیادی

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

هیچ وقت دیوانه وار عاشق کسی نباش..
سعی کن صادقانه دوست داشته باشی
تا اگر نامردانه رهایت کردند
تو ناعادلانه ویران نشوی…..

عکس نوشته از خود بریدن

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم …

عکس نوشته آدم خیلی تنها

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

هنـوز ،
تــه مـانـده ی بـوســه ات را ،
روی لـبــم می مکــم …
هنـــوز ،
تــه مـانـده ی آغـوشتـــ را ،
مـُحکـم
بـغـل می کنـم … !!
هنـــــوز
با ته مانده ی خاطراتت،
زندگی می کنم..

عکس نوشته زخم زبون

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

اگر زیاد دارید …
از ثروت خود ببخشید ،
و اگر کم دارید …
از قلب‌تان ببخشید … !

عکس نوشته حیرانم و تدبیری نیست

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عشق به خدا؛ تنها جواب به معمای
زندگیست…
وقتی بعلاوه ی خدا باشی …
منهای هر چیزی می تونی زندگی کنی …

عکس نوشته دنیا پر از رنج

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

گـاهـیـ وقـتـا
دلـم فـقـط سـنـگـیـنـیـ نـگـاهـت رو مـیـخـواد
که زُل بـزنـی بـهـمـــ
ـ و مـ ـن بـه روی خـودمـ نـیـارمـــ

عکس نوشته دل میبری

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

بـــﮧ فکر نــوازش دست های منــے!

بـــے آنکـــﮧ بدانـــے ؛

دلـــم است کـــﮧ تنهــا مانــده ..

دست هایــم ، دو تاینــد! ای کاش پیشم بودی

عکس نوشته عزیز ترین بنده خدا

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

تو را از دست دادم ، آی آدم های بعد از تو

چه کوچک می نماید پیش تو غم های بعد از ت

تو را از دست دادم ، تو چه خواهی کرد بعد از من ؟

چه خواهم کرد بی تو با چه خواهم های بعد از تو ؟

تو را از دست …دادم از همین زخم است ، می بینی ؟

دهانش را نمی بندند مرهم های بعد از تو

تو را از یاد خواهم برد کم کم ، بارها گفتم

به خود کِی میرسم اما به کم کم های بعد از تو

بیا ، برگرد ، با هم گاه ، با هم راه ، با هم ، آه

مرا دوراز توخواهد کشت “باهم” هایِ بعد از تو

عکس نوشته زندگی کن به شیوه خودت

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

بیا چون آسمان باشیم و ، آبی تر بیندیشیم
بیا تا جان هم باشیم و جاری تر بیندیشیم
سحر آرام گیریم و ، در آغوش خدای خود
غریق عشق باشیم و ، به نیلوفر بیندیشیم
بهاران از نفس های من و تو غنچه خواهد داد
اگر این بار بر دستی نوازشگر بیندیشیم
غزل را با نگاه عاشقی ، باید تماشا کرد
شبیه کودکی ها باز خوش باور بیندیشیم
غزل بازیچه ی عشق است ، مثل موج بنویسیم
وصیت نامه ی دریاست ، پهناور بیندیشیم
خدا حافظ ! خدا ! دستِ دعایم می رود بالا
مبادا بعد از این هم با دو چشمِ تر بیندیشیم

عکس نوشته آسوده خاطرم

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عکس نوشته زیبا و مفهومی برای پروفایل

عاشقی می کنم!
لـــــج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست …
ساعت و زمان هم ندارد!
تــــــــو که نباشی …
زندگی به کام من تلخ است ..

عکس نوشته مهربان باش شاید فردایی نباشد

ﯾـــــﻪ زمانــــاﯾﯽ . . .
ﺑﻌﻀـــــــــــﯽ ﻫﺎ . . .
ﺑــﯽ ﺻـــــﺪﺍ ﺍﺯ ﺯﻧــــﺪﮔﯿــــﺖ ﻣــــــﯿﺮﻭﻧﺪ . . .
ﺑــــــــــــــــــــــــﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ . . .
ﺑﺎ ﭘـــــــــــــــﺎﯼ ﺑﺮﻫﻨﻪ،ﺭﻭﯼ ﻧﻮﮎ ﭘـــــــــﺎ . . .
ﭘـــــــــــــــــــــــﺎﻭﺭﭼﯿﻦ . . . ﭘـــــــــــــــــــــــــﺎﻭﺭﭼﯿﻦ . . .
ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻖ ﺗﻖ ﮐﻔﺸــــــــﻬﺎیشان . . .
ﺁﮔـــــــــﺎﻫﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺸﺎﻥ . . .
ﻭ ﺍﯾــــــــــﻦ . . .
نهــــــــــــاﯾﺖ . . .
” ﻧﺎﻣــــــــــــــــــــــــــــﺮﺩﯾﺴﺖ ”

عکس نوشته مهربان بودن

هر چقدر کم تر
جوابِ انسان هایِ منفی رو بدید
از زندگی؛
با آرامشِ بیشتری برخوردار خواهید بود.
به خاطرِ حرفِ مردم، زندگیت رو خراب نکن.
این مردم اگر پیامبر هم بودن،
هزار ایراد از کارِ خدا می گرفتن
شما که جایِ خود دارید…!
“الهی قمشه ای”

عکس نوشته سکوت کن

آدم‌ها زندگی می‌کنند… انسان‌ها زیبا زندگی می‌کنند !
آدم‌ها می‌شنوند !… انسان‌ها گوش می‌دهند
آدم‌هامی‌بینند… انسان‌ها عاشقانه نگاه می‌کنند !
آدم‌هادر فکر خودشان هستند…
انسان‌ها به دیگران هم فکر می‌کنند
آدم‌هامی‌خواهند شاد باشند انسان‌ها می‌خواهند شاد کنند !
آدم‌ها،اسم اشرف مخلوقات را دارند…
انسان‌ها اعمال اشرف مخلوقات را انجام می‌دهند !
آدم‌هاانتخاب کرده‌اند که آدم بمانند….
انسان‌ها تغییر کردن را پذیرفته‌اند، تا انسان شدند !
آدم‌هامی‌توانند انسان شوند… انسان‌ها در ابتدا آدم بودند !
آدم‌ها.. انسان ها …
آدم‌هاآدم‌اند… انسان‌ها ” انسان !
اما …..
آدم‌هاو انسان‌ها هر دو انتخاب دارند …
اینکه آدم باشند یا انسان، انتخاب با خودشان است …
نیاز نیست انسان بزرگی باشید،…
انسان بودن خود نهایتِ بزرگی ست …

عکس نوشته خدایا شکرت آرومم

کبوتــــــــرِ کوی تـــــــــو شدن
همیشه آرزوی بلندیست…
و من
گرچه اسیرم
بلندانه آرزوی کوی تـــــــــو دارم…

عکس نوشته معلم های انسان

همیشــــه بــرایـــم ســوال استـــــــــ :
اگــــــر قــــــــرار بــــــود
روزی او را نــــــداشتـــه بــاشـــم،
چــرا خـــدا خــــواستــــــــــــ
کـــه دوستــــش داشتــــه بـــاشـــم؟!

عکس نوشته فراموشی سخت

خرمن زلف من کجا؟ شاخه یاسمن کجا؟

قهر ز من چه می کنی ٬ بهر تو همچو من کجا؟

صحبت باغ را مکن پیش بهشت روی من

سبزه ی عارضم کجا؟ خرّمی چمن کجا؟

لاله و من چه نسبتی؟ ساغر او ز می تهی

ساق فریب زن کجا؟ ساقی سیمتن کجا؟

غنچه دهان بسته یی ٬ پیش لب شکفته ام

گرمی بوسه ام کجا؟ سردی آن دهن کجا؟

نرگس و دیدگان من؟ وای از این ستمگری

در نگهم ترانه ها ٬ در نگهش سخن کجا؟

بر سر و سینه ام مکش دست که خسته می شود!

نرمی پیکرم کجا؟ خرمن نسترن کجا؟

این همه هیچ ٬ بهر تو ٬ یار ز خود گذشته یی

دوستی ِ تو خواسته ٬ دشمن خویشتن کجا؟

می روی و خطاست این ٬ شیوه ی نابجاست این

قهر ز من چه می کنی؟ بهر تو همچو من کجا؟

سیمین بهبهانی