در عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید مجموعه ای از زیباترین عکس نوشته های طراحی شده نیلوفر دانش را همراه با متن مشاهده کنید و …

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

تو را نمی دانم
اما من دلم روشن است
به تمام اتفاقاتِ خوب در راه مانده
به تمامِ روزهایِ شیرینِ نیامده
به لبخندی که یک روز بر لبمان می نشیند
به اجابت شدنِ دعاهایمان
به برآورده شدنِ آرزوهایمان
به محو شدنِ غم های دیرینه یمان

عکس نوشته نیلوفر دانش توجه به آدمیزاد

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

من دلم روشن است
یک روز کسی از راه می رسد
پای حرف هایش می ایستد
و دیگر ترس از دست دادنش را
به دلهایمان راه نخواهیم داد
روزی از راه می رسد
و ما برای یک روز هم که شده
آنچنان که باید ، زندگی می کنیم
آری
من دلم روشن است… .

عکس نوشته نیلوفر دانش دنیا جهنمه

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

امروز یک دفعه دلم برای خودم سوخت
دلم برای خودم به رحم اومد
دلم برای خودم تنگ شد
حس کردم چقدر تنهاست و من چقدر تنهاش گذاشتم
امروز حس کردم باید بیشتر مراقبش باشم باید به فکرش باشم
بغلش کنم باهاش مهربون باشم
امروز به خودم قول دادم دیگه اذیتش نکنم و نذارم کسی هم اذیتش کنه
من مواظبشم
دیگه هر کاری داشته باشه براش انجام میدم نمیذارم بشکنه خسته بشه مریض بشه
چقدر خودمو فراموش کرده بودم

عکس نوشته نیلوفر دانش زندگی با ترس

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

از آدم های مهربانِ زندگی
که خیلی دیر ناراحت می شوند،
باید بی نهایت ترسید..
این آدم ها یکبار برای همیشه
همه چیز را دو دستی می گذارند و می روند..
یکبار برای همیشه…

عکس نوشته نیلوفر دانش آب میشود در دل من

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من استـــــــــ ـ
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …

عکس نوشته نیلوفر دانش ای که تویی همه کسم

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

بعضی حرفا
یه جوری ته دل آدم رو خالی میکنن
که همینجوری فقط سقوط میکنی و
سقوط میکنی و
دور میشی ازش،
انگار که الان دقیقا پیشش وایساده بودی
و یک لحظه بعدش
فرسنگ‌ها ازش دور شدی ….

عکس نوشته نیلوفر دانش اگر تو برگردی

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

عکس نوشته های طراحی نیلوفر دانش

کدام یک از شما
زنِ بی گناهِ بی سلاحی را در جنگ
که جلوی پایتان زجه میزند
تیر باران می کنید؟!
رفتنش همانقدر بی رحمانه بود.!

عکس نوشته نیلوفر دانش دلتنگم

مادرم ؛
روسری ات را بردار تا ببینم، بر شبِ موهایت؛
چند زمستان برف نشسته است؛
تا من به بهار رسیده ام …!!!

*تنهایـــــــــت نمیگذارم*

میپسندم یادتون نره..فقط به عشق مادر..

عکس نوشته نیلوفر دانش من و دل بریدن از تو

بعضی آدم ها دوستت نخواهند داشت
حتی اگر هر کاری کنی
و بعضی آدم ها
حتی اگر هرکاری هم که کنی
از دوست داشتنت دست نمیکشن
جایی برو که عشق هست…!

عکس نوشته نیلوفر دانش دوستت دارم بدون دلیل

درنگ
عجب دنیای عجیبیست!
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی”برو”
چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .

عکس نوشته نیلوفر دانش خسته ام از همه

یاد گرفتم ارزش
آدمها را بر اساس اینکه چقدر بهم اهمیت میدن درجه بندی کنم نه بر اساس این که
چقدر دلم براشون تنگ میشه تو هیچ

عکس نوشته نیلوفر دانش تو هیچ

وقتِ رفتن تمام خاطرات را تا میکنم

میگذارم کنجِ گنجه

بویِ نفتالین که مشامشان را پر کند

تمامِ بیدها مجنون می شوند!

محکوم میشوی بیچاره …

اینجا همه عشاق تحت تعقیب اند

اینجا اگر عاشق شوی مجنون صدایت میکنند

اگر دلت را تقدیم کنی با سو ظن نگاهت میکنند

اگر قلبی به قرمزیه عشق بکشی تیری از میانش میگذرانند

و آنقدر گفتند و شنیدم که حالا به خوبی فهمیده ام

اینجا نباید عاشق شد … نباید دل سپرد …

نباید از لیلی و مجنون چیزی نوشت و نباید به دروغ لب گشود !

اینجا باید صادق بود …

و صداقت یعنی عشق هم مثل شیرین ِ فرهاد فقط یک افسانه است …..

عکس نوشته نیلوفر دانش هوا خواه توام جانا

میخواستم از عشق بنویسم

از حس خوب عاشق شدن

از طعم شیرین دلدادگی

از تپیدن های عاشقانه قلب

از تبسم شیرین مانده بر چهره ی عشاق

ولی نگذاشتند !

گفتند ننویس جرم است

مجازات دارد دروغگویی !

عکس نوشته نیلوفر دانش تو آن تک آهنگ دلم هستی

 

شهریور که می شود
آدم دلش می خواهد سفر کند.
دل را بزند به دریا به جنگل.
شهریور انگار به خودش عطر پاییز را زده،
هوا کم کم رو به سردی می رود
و ابرها بارانی.
شهریور بویِ خاک و نم باران میدهد …

کاش کمی آرام ورق می خورد آن خاطرات کودکی.
هرچه بزرگتر می شویم
” یادش بخیر ها ” درونمان غوغا می کنند
و خاطرات کودکی و بویِ کتاب نو و مدرسه
که ما را یادِ گذشته می اندازد.

کاش هنوز هم همان کودکی بودیم که
ذوقِ خرید کفش نو و کیف شکلک دارو لیوان فانتزی
و دفتر هایِ قشنگ گُلگلی را داشتیم.

شهریور همیشه بویِ دلتنگی میدهد … بوی پاییز