در عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید زیباترین عکس نوشته های تنهایی و بی وفایی را همراه با متن مشاهده کنید و…

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

شاید مدتی بعد…
بهت داستان این که چطور به اینجا رسیدم بگم، یه داستان جالبه، بیشتر داستان حقیقت محض اما درحال حاضر تنها چیزی که میتونم بگم اینه که از لحظه‌ای که دیدمش، عاشقش شدم و بهاش اصلا برام مهم نیست، به این باور رسیدم که از عشق نمیشه فرار کرد…

عکس نوشته دلم دیوانه بودن با تو رو میخواست

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

کافیست بخندی،
کافیست نوازشی از سرِ انگشتانَت
نصیبِ ثانیه هایَم شود،
تا دلشوره ی این روزها
جراتِ نشستن روی دلم
را هم نداشته باشد حتی؛
کافیست هرَزگاهی از سرِ حسادت
لابلای تمامِ لبخند های شیرینَت
اخمی رو گونه ات بنشینَد؛
کافیست باشی،
برای
“خوش رنگ شدنِ تک تکِ لحظه هایم”

عکس نوشته ما بد نشدیم

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

خلاصه یک روز
ان قدر می میرم
که آن سرش ناپیدا.. ….
تنها تو می مانی و
شعرهایم
و بارانی که هیچ گاه بند نخواهد آمد ..

عکس نوشته با کسی که دوستش داری

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

گاهی چقدر دلم هوس شیطنت می کند

از همان شیطنت هایی که

حرف تو پشت بند آن باشد که می گویی:

مگر دستم بهت نرسد!

عکس نوشته دروغ دوست داشتنت

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

تا تو بودی

تا تو بودی هیچوقت تنها نبودم
چون اسیرغصه وغم ها نبودم

تا تو بودی آسمان رنگ دگر
می زدم با عشق آهنگ دگر

تاتو بودی زندگی پرشوربود
روزوشب درخانه مانوربود

تاتو بودی عشق بود وآرزو
جان من برگرد از شادی بگو

عکس نوشته خوصله ندارم

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

دل شکسته ❤️

عاشقی بودم پروبالم شکست
روزگارم بامصیبت ها گذشت

تاکه آماده شدم ازبهرعشـــق
گردپیری برسرو رویم نشست

عکس نوشته به آن که رفت بگو

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

دل تنها

دل تنها مثل قطره بارونی ست
که درهوا معلق است .
قبل از رسیدنش به زمین
تصاحبش کن وگرنه . . .
به مقصد می رسد و
وارد دریا می شود .

عکس نوشته دل تنها

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

دل تنها

دل تنها مثل قطره بارونی ست
که درهوا معلق است .
قبل از رسیدنش به زمین
تصاحبش کن وگرنه . . .
به مقصد می رسد و
وارد دریا می شود .

عکس نوشته بغضم گرفت

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

خدا را داری

ﮔﺎه گاهی که ﺩﻟﻢ میگیرد

به ﺧﻮﺩﻡ می‌گوﯾﻢ

بشکن قفلی که ﺩﺭﻭنت ﺩﺍﺭی

ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺍﺭی

ﺧـﺪﺍ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁخـر ﺑﺎ ماست .

عکس نوشته مهربون که باشی

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

عکس نوشته های چه تنها و درمانده ام

مراقب باشید

مراقب همین

“دوستتدارم”

“عزیزم”

“مهربانم”

بعضی بازی با کلمات را خوب می دانند . . . . .

عکس نوشته آتش در من است

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است
چشم و دنیا و دلت …..

عکس نوشته رویای من اینجاست

اونیکه دوستت داره
هیچ وقت اشکتو درنمیاره . . .
هیچ وقت عذابت نمیده . . .

همیشه حوصلتو داره
حوصله حرفات .

آدمیــ که دوستت داره . . .
یه بار میگه دوستت دارم .
ده بار ثابت میکنه .

عکس نوشته حال یک دلشکسته

میگیرد او هم دم به دم ازمن سراغت را
او هم ندارد مثل من باور، فَراقت را

تو با سکوتت شیشه ی دل را شکستی آه
طاقت ندارد قلب من اندوه داغت را

ابری که می گذشت
به آهنگ گریه گفت
دنیا مکانِ ماندنِ ما
نیست بگذریم… !