عکس نوشته - عکس پروفایل - عکس جدید . عکس اسم

عکس نوشته - عکس پروفایل - عکس جدید . عکس اسم

عکس نوشته - عکس پروفایل - عکس جدید . عکس اسم

عکس نوشته - عکس پروفایل - عکس جدید . عکس اسم

عکس نوشته - عکس پروفایل - عکس جدید . عکس اسم

کلمات کلیدی

دانلود عکس غدیر

عکس نوشته غمگین غمگینم ازت

عکس نوشته غمگین سربازی

عکس نوشته غمگین دخترونه فانتزی

عکس نوشته غمگین خیلی غمگین

عکس نوشته غمگین تولدم مبارک نیست

عکس نوشته غمگین ترین

عکس نوشته غمگین اینستگرام

عکس اسم خدا

دانلود عکس نوشته فلسفی ترین

پروفایل شهریوری ها

عکس پروفایل تولد شهریوری

عکس نوشته تنهای تنها

عکس نوشته عاشقانه دونفره

عکس نوشته عاشقانه دختروپسر

عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل

عکس نوشته عاشقانه با زبان کردی

پروفایل محرم

عکس پروفایل ویژه عید نوروز

عکس پروفایل عید غدیر خم

عکس پروفایل عید غدیر

عکس عید غدیر خم مبارک

عکس تبریک عید نوروز

دانلود رایگان سوالات بانک قرض الحسنه مهر ایران

سوالات استخدامی دبیر پرورشی اموزش و پرورش سال ۹۸

سوالات استخدامی کارشناس طراحی و نظارت بر اجرای تاسیسات آب و فاضلاب ۲

سوالات استخدامی کمک حسابرس مالیاتی 97

سوالات استخدامی کمک حسابرس مالیاتی

سوالات استخدامی حسابرس مالیاتی با پاسخ

سوالات استخدامی حسابرس مالیاتی

  • ۰
  • ۰

شعر عاشقانه غمگین و کوتاه | اشعار غمگین عاشقانه جدید

 

 

ناله  شبگیر

 

کاش که در خواب، چنین وصلِ تو تعبیر کنم

کو مجالی که تو را یک شبه زنجیر کنم

دل ِدیوانه دگر پند نگیرد هرگز !

تا قیامت زغمت ناله ی شبگیر کنم

 

___________________________

 

هم نفس

 

یارب به جهان، هم نفسی می خواهم

درمیکده، فریادرسی می خواهم

آنقدر به تمنای خدا، بنشستم

جانم به لبُ و دادرسی می خواهم

 

___________________________

 

روی دلبر

 

یادِ رویِ تو مرا زنده و شاداب کند

دلِ مسکین ِمرا یک شبه ارباب کند

گر به دیدار نیایی … تو مرا یادی کن

چون که یادِ تو مرا عاشق وبی خواب کند

 

___________________________

 

خیال

 

خیالِ رویِ تو آمد به دیدارِ دلم یکروز

چنان مست و خرامان شد، دل از دیدارِ آن افروز

زعشقِ دلبرِ شیرین، چه مدهوش و چه شیدا شد!

ز سر تا پا در عشق می سوخت چونان شمعی که دارد سوز

 

شعر عاشقانه غمگین و کوتاه با عکس

 

چشمه

 

نگاهت چشمه را مُل کردهِ امشب

دلم را پر ز بلبل کردهِ امشب

نگاهم کردی ای چشمت بهاران

از این رو طبعِ من گل کردهِ امشب

 

___________________________

 

تمنا

 

در کعبه ی ماجز تو بُت دیگر نیست

در ما که تمنایِ بُتی دیگر نیست

توقبله ی جان بودی و افسوس چنین

میلت به دلِ خسته یِ ما دیگر نیست

 

___________________________

 

دلا

 

دلا درگیر احساسم توحالم را نمپرسی ؟

در این دنیای وارونهT در این دنیای وسواسی !

تو را هر دَم که تیرِ چشم به قلبِ من رها کردی

تمنایم جوانتر شد، جوان وناب و احساسی

 

___________________________

 

افسوس

 

افسوس می نویسمت اینها همه افسانه نیست

بس شکوه ها دارم ولی شکوایه ام، شکرانه نیست

در کُنج قلبم چون شدی هم خانه یِ تنهاییم

با یک نسیم ویرانه شد ، این خانه نه ،آن خانه نیست

 

اشعار غمناک عاشقانه

شعر عاشقانه غمگین  با عکس

 

پیوند

 

چه پیوندی زدی ای جان

تو جانان را به جانِ من

زسودایِ همین جانان

به لب آمد ولی جانم

 

___________________________

 

دنیا

 

بهرِمن آخر چرا دنیا چنین زندان شده ؟

مقصدم دور و چرا پایِ دلم لنگان شده ؟

یک شبی آمد به دیدارِدلم ،گفتا چنین

شهرِ دل، خالی زعشق است و کنون ویران شده

 

___________________________

 

نگاه

 

به نگاهِ مستت اما هوسی مُدام دارم

همه ی وجود خود را ،زلبت به کام دارم

تو وحسِ مبهمِ عشق، تو همان نیاز هستی

بطلب مرا به کامی، کز لبت دوام دارم

 

___________________________

 

تلخ

 

به قدرِ تلخیِ دنیا، تو تلخی

همیشه کامِ تلخت، مالِ من بود

مرا در حال ِخود آخر رها کن

که این تنها شدن، پایانِ من بود

 

اشعار غمگین عاشقانه با عکس

 

شرم

 

تقصیر تو نیست که من تنهایم

مرا ببخش اگر که دوستت دارم

در قاب پنجره دوچشمت هنوز

شرمم گرفته و با دلم به پیکارم

 

___________________________

 

نام مرا

 

گوشه یِ قلبِ قشنگت

حک بکن نام مرا

مرا که عمریست زندانیم و تو زندانبان

 

___________________________

 

آخر کجایی ؟

 

ای آنکه دوست دارمت آخر کجایی ؟

بر سینه می فشارمت آخر کجایی ؟

ای آسمان عشقِ من، ای تک درخت نور

برباغِ دل می کارمت، آخر کجایی ؟

 

___________________________

 

کجایی؟

 

در جستجویِ نگاه ِتو

سراسر جاده های جهان را پیموده ام

پینه پینه می شود پایِ پیاده یِ چشم های خسته ام 

پس تو کجایی ؟

 

شعرهای کوتاه عاشقانه

اشعار غمناک عاشقانه با عکس

 

امید

 

شبِ من پنجره ای بی فرداست

و دلم مانده به ساحل که دور از دریاست

به امیدِ دیدن آن ناپیداست

 

___________________________

 

ببخش

 

بگذار که بر سنگِ قبرم بنگارند

مرا ببخش که دوست داشتمت !

 

___________________________

 

صبر

 

بارها به قلبِ عاشقم گفته ام : بگذار …

عشق از تو یاد بگیرد صبر را

 

___________________________

 

معجزه

 

تو کدام معجزه یِ عاشقانه هستی که هضم نبودند

در نشان بی نشانِ برگ برگ خاطراتم

خواب و خوراکم را برهم زده است

 

شعرها از : کلثوم بهروزی

 

گالری عکس های غمگین بی وفایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی